Warto jeść o regularnych porach

Jeść śniadanie. Badania wykazały, że osoby, które pomijają śniadanie mają tendencję do przejadania się przez resztę dnia. Aby zmniejszyć apetyt, nie pomiń pierwszego posiłku dnia.

Wielu Amerykanów jedzą węglowodanowe śniadanie, takie jak pączki, gofry lub płatki zbożowe, które mogą być dużo kalorii, ale niskie w odżywianiu. Tego typu śniadania nie sprawią, że czujesz się bardzo długo. Zamiast tego, zdecydować się na białko takie jak jaja lub niesłodzony jogurt z owocami, mlekiem o niskiej zawartości tłuszczu, świeżym sokiem pomarańczowym, herbatą lub czarną kawą (unikaj dodawania cukru i śmietany).
Jedz w regularnych, zaplanowanych porach. Pociągnij ciało, aby oczekiwał określonej ilości kalorii w regularnie zaplanowanych posiłkach trzy razy na dobę. Jeśli uważasz, że poczujesz się głodny w godzinach popołudniowych lub wczesnych godzinach porannych, spróbuj jeść mniejsze posiłki częściej. Unikaj bezmyślnego jedzenia przez cały dzień lub jedząc przekąski późno w nocy.
Przekąski nie są dla ciebie złe, jeśli zrobisz to dobrze. Faktycznie, wyprawianie przez cały dzień zdrowych przekąsek, takich jak jogurt, orzechy lub ser strączkowy może sprawić, że poczujesz się pozbawiony i nadmiernie zawęziony. Upewnij się, że wszystko jest umiarkowane i że śledzisz spożycie kalorii, ponieważ może to być łatwe do obejścia przez pomyłkę.

Kategorie: Odżywianie