Odpowiednia ilość płynów

Pij dużo wody i płynów. Ciało ludzkie składa się z 60% wody. Z tego powodu woda jest niezbędnym składnikiem zdrowego ciała. Woda usuwa toksyny z naszych narządów i nosicieli ważnych składników odżywczych do naszych komórek. Niewystarczająca ilość wody może prowadzić do odwodnienia, co może powodować zmęczenie i negatywny wpływ na ważne systemy. Mężczyźni potrzebują około 13 filiżanek napojów dziennie, a kobiety potrzebują 9 filiżanek napojów dziennie.

Kwoty te są przeznaczone dla wszystkich napojów spożywanych przez cały dzień, a nie tylko wody. Wszystkie płyny uzupełniają system w jakikolwiek sposób, ale niektóre napoje (takie jak woda) wykonują lepsze i szybsze zadania.
Nie musisz fizycznie mierzyć cieczy spożycia codziennie, zamiast tego, upewnij się, czy jesteś spragniony, że pijesz tyle płynu, aby już nie spragać.
Pamiętaj, że woda jest utracona podczas oddychania, potu i kiedy idziesz do łazienki. Jeśli wykonujesz jedną z tych rzeczy częściej lub przez długi okres czasu (np. Jeśli jesteś chory lub ćwiczysz), musisz zużywać więcej płynów w celu uzupełnienia dodatkowej wody, którą tracisz.

Kategorie: Odżywianie